Program konferencji naukowej „Obszary reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie”
8.30-9.00 – rejestracja uczestników
9.00-9.10 – otwarcie konferencji
9.10-9.30 – Krew jako tabu i jego naruszenia w reklamie – dr Piotr Szarszewski, Politechnika Koszalińska
9.30-9.50 – Wizerunek rodziny we współczesnej reklamie – podtrzymywanie czy przełamanie tabu? – mgr Marta Serdyńska, Uniwersytet Warszawski
9.50-10.10 – O kobiecie i kobiecości w reklamie telewizyjnej – dr Agnieszka Kurzyńska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
10.10-10.25 – przerwa na kawę
10.25-10.45 – "Poprawność polityczna" w reklamie – sposób na buzz czy sytuację kryzysową? – dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, Uniwersytet Warszawski
10.45-11.05 – Nic, co święte, nie jest nam obce. Czyli religia w reklamie jako temat tabu – mgr Tomasz Wojciechowski, baltic.info.pl
11.05-11.25 – Punkty widzenia: o tabu i intymności – dr Izabela Dixon, Politechnika Koszalińska
11.25-11.40 – przerwa na kawę
11.40-12.00 – Tabu w warstwie językowej reklamy – dr Lidia Sudakiewicz, Politechnika Koszalińska
12.00-12.20 – Kocie tabu w reklamie – mgr Katarzyna Łogożna-Wypych, Katolicki Uniwersytet Lubelski
12.20-12.40 – Kontrowersyjny wizerunek influencera a wpływ na jego atrakcyjność dla reklamodawców – mgr Maria Bartkowska, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
12.40-13.00 – Perfidia w reklamie – prof. nadzw. dr hab. Bogdan Gębski, Politechnika Koszalińska
13.00 – zamknięcie konferencji
Konferencja ma charakter otwarty, wstęp jest wolny!
Organizator zewnętrzny: Studenckie Koło Naukowe "Badamy Reklamy" oraz Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Wydziału Humanistycznego
Miejsce: Politechnika Koszalińska, ul. Kwiatkowskiego 6e